Teknisk support

Her finner du all informasjon du trenger for å få hjelp med kassesystem eller betalingsterminal.

Support

Kassesystem og betalingsterminal

Trenger du hjelp med kassesystem, er vår supportavdeling tilgjengelig fra 8-16 (hverdager), med vakttelefon fra 16-22 (hverdager) og 10-15 (lørdager). 

For betalingsterminal har vi 24 timers supporttelefon.

Telefon

(+47) 21 53 80 00
Tast 1 for terminal
og 2 for kasse så hjelper vi deg.

Epost

Send oss epost på:
support@tellix.no
Vi svarer deg så fort som mulig!

Opplæringsvideo

Finn opplæringsvideoer o.l.:
Vimeo konto
Youtube konto

FAQ

Her kan du finne svar på ofte stilte spørsmål og vanlige spørsmål.
her

innlogging

Backoffice

Har du kassesystem fra oss, skal du ha du fått innloggingsinformasjon. Trenger du å få tilsendt dette på nytt, ta kontakt på support@tellix.no så sender vi deg informasjonen på e-post.

Har du glemt hvor du logger inn? Trykk på knappen under!

Backoffice

Se våre

Opplæringsvideoer

Anbefalte

Tilleggsavtaler

Med bytteserviceavtale på kassesystemet ditt, sørger vi for at du får ny hardware innen 24 timer fra du melder inn feilen.
Pris: Kr 2600,- pr år.

Vakttelefonen er tilgjengelig fra 16-22 på hverdager og 10-15 på lørdager.
Fast abonnement: Kr 299,- pr mnd. (0,- per henvendelse).
Per henvendelse: Kr 2000,- (uten abonnement).

Gi oss tilbakemelding

Hva kan vi gjøre bedre?

Legg igjen melding.
Vi vil kontakte deg

Fyll ut info under så tar vi kontakt så fort som mulig.