Teknisk support

Her finner du all informasjon for å få hjelp med kassesystem eller betalingsterminal.

Support

Kassesystem og betalingsterminal

Trenger man hjelp med kassesystem har man vanlig support fra 8-16 og evt vakttelefon fra 16-22 og 10-15 lørdag.
På betalingsterminal er det 24 timers åpen supporttelefon.

Telefon

(+47) 21 53 80 00
Tast 1 for terminal
og 2 for kasse så hjelper vi deg.

Epost

Send oss epost på:
support@tellix.no
Vi svarer deg så fort som mulig!

Opplæringsvideo

Finn opplæringsvideoer o.l.:
Vimeo konto
Youtube konto

FAQ

Her kan du finne svar på ofte stilte spørsmål og vanlige spørsmål.
her

innlogging

Backoffice

Har du kassesystem fra oss, har du fått innloggingsdetaljer – hvis ikke send oss epost på support@tellix.no så sender vi deg info på mail.

Har du glemt hvor du logger inn? Trykk på knappen under!

Backoffice

Se våre

Opplæringsvideo

Anbefalte

Tilleggsavtaler

Bytteserviceavtale på kassesystemet ditt, sørger for at du får ny hardware innen 24t fra du melder inn feilen.
Pris: Kr 2600,- pr år

Vakttelefon er tilgjengelig fra 16-22 på hverdager og 10-15 på lørdager.
Fast abonnement: Kr 299,- pr mnd. (0,- per henvendelse.)
Per henvendelse: Kr 2000,- (For de som ikke har abonnement)

Gi oss tilbakemelding

Hva kan vi gjøre bedre?

Legg igjen melding.
Vi vil kontakte deg

Fyll ut info under så tar vi kontakt så fort som mulig.