ProTouch Service

Programvare som er spesielt tilpasset
VERKSTED | SERVICEBRANSJE | REPARASJON

Ordreflyt og ordrehåndtering er avgjørende for mange i verksted og servicebransjen. I ProTouch Service kan du opprette ordre mot kunder i Backoffice og hente de opp og gjennomføre betaling eller overføre til regnskapsprogram.

I ProTouch Service håndterer du alt fra kunderegistrering, arbeidsordre og sjekklister, til salg og betaling. I admin har du full kontroll på tallene.

Passer alle type bransjer hvor det er viktig med en tydelig ordreflyt, ordrestatuser og ikke minst at kunden opplever lite friksjon. 
Det er enkelt å opprette ordre og sette interne og eksterne kommentarer for reparasjoner eller bestillinger.

Vi har fokusert på brukervennlighet, driftssikkerhet, slik at de ansatte kan fokusere på kunden. Med et brukervennlig og intuitivt oppsett, vil vi sørge for at dine ansatte kommer raskt i gang uten langvarig opplæring. Vi vil legge inn varer, sette opp hurtigknapper og kategorier ved bestilling, slik at dere mottar systemet klart til bruk.

Den viktigste funksjonen vi vil fremheve er effektivitet. De ansatte kan raskt og enkelt betjene flere kunder. I dagens samfunn forventer kunder at alt går raskt – med ProTouch har du verktøyet du trenger.

Noen av våre

Funksjoner

  • Salgsrapporter

    Rapporter som inkluderer salgsaktivitet, omsetning, budsjett, konkurranser for de ansatte, ordrehistorikk, med mer.

  • Salgshistorikk

    Timebasert salgshistorikk hvor du kan se når du selger mest.

  • Fortjeneste-rapport

    Rapport på hvilke varer som du tjener mest på (Bruttofortjeneste).

  • Lagerstyring

    Lagerstyring i BackOffice og på kassen. Informer kundene dine på stedet om hvor mye du har på lager av en vare.

  • Kampanjestyring

    Sett opp kampanjer i gitte perioder med f.eks. 3 for 2 og lignende.

  • Ordremodul

    Status på ordre, samleordre osv.

  • Kunderegister

    Registrer dine kunder og gi de en fast eller variabel rabatt og legg inn eventuelle kommentarer.

  • Varemottak og bestillingsmodul

    Varemottak og varebestilling med bestillingsforslag.

  • SMS-utsendelse

    Send SMS fra kassen.

  • Avdelingsløsning

    Mulighet for flere butikker under ett hovedkontor.

  • Deponering

    Registrer deponerte varer.

  • Gavekort og tilgodelapp

    Selg gavekort i kassen, og gi kunder tilgodelapp.

Anbefalte

Tilleggsmoduler

Avdelingsløsning

Vi leverer også kassesystemer tilpasset kjeder eller andre som har flere avdelinger. Kassaapparatene har flere nyttige nyttige funksjoner for å administrere og kontrollere flere avdelinger samtidig. Dette gjøres i vår oversiktlige Backoffice løsning.

Effektive rapporter, Salgskonkurranse og rapport per medarbeider

Opprett en salgskonkurranse blant dine ansatte for å øke motivasjonen. Man har en enkel oversikt på omsetning per ansatt i BackOffice. Hent ut en rapport i slutten av måneden for å gjøre dine ansatte mer bevisst på hva de selger mye av, og hva de bør fokusere mer på.
Du kan også hente ut rapport over hvilke produkter du selger mest av, omsetningsoversikt pr time, hvilke produkter du tjener mest på. På den måten har du verktøyene du trenger til å øke omsetning, fokusere på produktene du tjener mest på og ikke ha ansatte unødvendig på jobb til timer med lav omsetning.

Lagerstyring

Hold kontroll på ditt lager i BackOffice og på kassen gjennom vår lagerstyringsmodul.

Informer dine kunder på stedet hvor mye du har på lager av en vare, eller se lagerstatus i andre avdelinger/butikker. Du kan gjøre varemottak i både Backoffice og på kassen. Legg inn varebestillinger i Backoffice som sendes til din leverandør, her kan du også få opp et generert bestillingsforslag fra systemet, basert på ditt salg. Du kan registrere defekte eller svinn vare ved å slå inn retur på en vare, som igjen regulerer lagerstatus på produktet.

Legg igjen melding.
Vi vil kontakte deg

Fyll ut info under så tar vi kontakt så fort som mulig.