Østfold Spa og Fritid
De var misfornøyde med løsningen de hadde som Markus forteller:
Vi var misfornøyd med nettbutikken vi hadde fra før fordi den var basert på standardiserte maler det ikke var mulig å endre utseende på. Disse malene ga ett helt ok design, men nettsiden så ikke profesjonell ut, og ga ett amatørinntrykk. Den var også vanskelig å navigere for kunden.
Han fortsetter videre:
Mange frykter ofte prosessen med å bytte kassesystem og nettbutikk og er redd for at det vil bli for omfattende. Hvordan opplevde Markus prosessen?
Førsteinntrykket vårt av Amendo var en bedrift som hadde store ambisjoner, og som var svært interessert i å hjelpe oss i å lykkes med nettbutikk. Vi har fått god hjelp hittil, og satser på at ved å bruke nettbutikkløsningen til Amendo vil vi få høyere salgstall på nett, enn hva vi hadde klart ved å bruke tidligere nettside. Så førsteinntrykket har stemt hittil, og vi er fornøyd med hjelpen vi har mottatt.
Hva var i hans øyne den største endringen fra forrige løsning?
Den største endringen er at hele nettsiden har hoppet ett stort hakk opp i kvalitet. Den ser mer profesjonell ut, er enklere for kunden å navigere og tilbyr flere muligheter for endring i framtiden. I tillegg gjør det oss tryggere på drift av nettbutikk, å vite at Amendo kun er en samtale unna når vi ønsker hjelp til tekniske problemer.
Markus avslutter med en anbefaling til andre som er i en lignende situasjon:
Om andre ønsker en nettbutikk som er designet med et fokus på kvalitet, gode løsninger og enkel navigasjon både for kunden og bedriften som skal drifte siden, vil jeg anbefale Amendo. Østfold Spa & Fritid synes det er fint å ha en partner som hjelper oss å drifte vår nettbutikk, og deres erfaring og ekspertise gir oss en trygghet.